معرفی 24 سایت برای دانلود عکس‌های با کیفیت

معرفی 24 سایت برای دانلود عکس‌های با کیفیت

 

معرفی 24 سایت برای دانلود عکس‌ رایگان

سوالی که توسط کاربران بارها و بارها از ما پرسیده میشود این است که: از کجا میتوانیم عکس های با کیفیت را به صورت رایگان دانلود کنیم؟ در این پست 24 سایت که به شما امکان دانلود عکس های با کیفیت رایگان را میدهند معرفی میکنیم. برای برسی دقیق تر این سایت ها ما دو کلمه ” happy people” را در موتور جستجوی آنها وارد کردیم.

 

1- سایت  Unsplash

 

سایت unsplash

 

سایت Unsplash لیسانس اختصاصی خود را دارا میباشد. به این معنی که به شما اجازه میدهد تا از عکس های این سایت به صورت رایگان برای کاربری های مورد نظر خود استفاده کنید. تنها کاربری که توسط این وب سایت منع شده است استفاده از عکس های این سایت برای راه اندازی یک سایت رقیب میباشد.

 

2- سایت  Burst

 

سایت burst

 

سایت Burst یک منبع دانلود رایگان عکس های استاک برای استفاده تجاری است که توسط Shopify ارائه شده. سایت Burst یک قسمت جالب برای پیدا کردن ایده های کسب و کار دارد که با نکات کاربردی و عکس های با کیفیت برای راه اندازی کسب و کار شما مناسب میباشد.

 

3- سایت  Pexels

 

سایت pexels

 

سایت Pexels هم دارای لیسانس اختصاصی خود میباشد که در آن مواردی را که استفاده از عکس های این سایت منع شده را درج کرده است. شما میتوانید از عکس های این سایت برای کاربری های تجاری و شخصی خود استفاده کنید.

 

4- سایت  Pixabay

 

سایت picsabay

 

عکس های سایت Pixabay تحت لیسانس Creative Commons Zero میباشند، به این معنا که شما میتوانید از عکس های این سایت بدون گرفتن اجازه یا درج منبع استفاده کنید.

 

5- سایت  Free Images

 

سایت free images

 

معرفی 24 سایت برای دانلود عکس‌ رایگان

سایت Free Images بیش از 300 هزار عکس رایگان را تحت لیسانس خود به کاربران برای دانلود ارائه میکند.

 

6- سایت  Kaboompics

 

سایت kaboom

 

سایت Kaboompics هم از لیسانس اختصاصی خود استفاده میکند که مشابه Creative Commons Zero میباشد با این تفاوت که شما نمیتوانید عکس ها را توزیع مجدد کنید. دو نکته قابل توجه در مورد این سایت وجود دارد: یک، این سایت به شما اجازه میدهد تا بر اساس تفکیک رنگ جستجو کنید. دو، برای هر عکس پالت رنگ های مکمل ارائه میشود.

 

7- سایت  Stocksnap.io

 

سایت stocksnap

 

سایت Stocksnap از لیسانس Creative Commons Zero استفاده میکند. درنتیجه عکس های موجود بروی این سایت برای دانلود رایگان میباشند و شما میتوانید از آنها برای استفاده های تجاری و غیر تجاری استفاده کنید.

 

8- سایت  Canva

 

سایت canva

 

سایت Canva یک ابزار ویرایش فایل های گرافیکی آنلاین میباشد که به شما قابلیت دانلود عکس های استاک رایگان را ارائه میدهد. یکی از نقاط قوت سایت Canva این است که شما میتوانید در کمترین زمان یک عکس را انتخاب و آن را برای تولید محتوا فضای مجازی مانند اینستاگرام و یا سایت خود آماده کنید.

 

9- سایت  Life of Pix

 

سایت lifofPix

 

سایت Life of Pix لیست عکس های با کیفیت رایگان را برای دانلود به کاربران ارائه میکند.

 

10- سایت  Gratisography

 

سایت gratiso

 

سایت Gratisography نیز دارای لیسانس اختصاصی خود میباشد. اگرچه در حال حاضر تعداد عکس های ارائه شده بروی این سایت محدود میباشد، خیلی از عکس های موجود بروی این سایت برای کاربری های گوناگون مناسب میباشند.

 

11- سایت  Flickr

 

سایت flickr

 

سایت Flickr یک پلتفرم بارگذاری و اشتراک گذاری عکس میباشد که شما میتوانید در آنجا از عکس هایی که برای استفاده تجاری به صورت رایگان ارائه شده اند استفاده کنید. کافی است تا گزینه ” Commercial use & mods allowed” را از منو “Any license” انتخاب کنید تا عکس های رایگان موجود بروی این سایت را مشاهده کنید.

 

12- سایت  The Jopwell Collection

 

گروه jopwell

 

 

گروه The Jopwell Collection دارای چندین آلبوم و صدها عکس از اعضای Jopwell Community میباشد. این عکس ها را میتوان به صورت رایگان دانلود و استفاده نمود. ( شما باید به نام Jopwell در کار خود اشاره کنید.) شما همچنین میتواند داستان مربوط به کلکسیون این عکس ها را در اینجا مطالعه کنید.

 

13- سایت  WOCinTech

 

سایت WOCinTech

 

این سایت آلبومی از عکس های زنان رنگین پوست در حوزه تکنولوژی میباشد که توسط Christina و Stephanie بنیانگذاران WOCinTech جمع آوری شده است. شما میتوانید با ذکر منبع از این عکس ها به صورت رایگان استفاده کنید. (اگرچه این آلبوم دیگر به روز رسانی نمیشود، شما بیش از 500 عکس را برای استفاده در طرح های خود در اختیار دارید.)

 

14- سایت  CreateHER Stock

 

سایت createherstock

 

سایت CreateHER Stock مجموعه عکس های گلچین شده از زنان رنگین پوست میباشد. تیم CreateHER Stock  بیش از 200 عکس با کیفیت را از زنان رنگین پوست بروی سایت قرار داده است که شما میتوانید برای کاربری شخصی استفاده نمایید. شما همچنین میتوانید با عضویت در خبرنامه این سایت به صورت ماهیانه عکس های رایگان دریافت کنید.

 

15- سایت  Death to Stock

 

سایت deathtostock

 

بر خلاف بسیاری از سایت هایی که در بالا به آنها اشاره شده، سایت Death to Stock دارای گالری عکس نمیباشد.  این سایت بعد از عضویت در خبرنامه 20 عکس جدید را به صورت ماهیانه برای شما ارسال میکند.

 

16- سایت  Getty Images

 

سایت gettyimages

 

شما میتوانید از عکس های Getty Images برای سایت غیر تجاری خود استفاده نمایید. دانلود یک عکس از Getty Images و بارگذاری آن بروی سایت به صورت مستقیم ممنوع میباشد. شما باید این عکس ها را embed کنید. البته استفاده از عکس های embed شده کمی آزاردهنده میباشد چراکه شما نمیتوانید از آنها با لوگو و مشخصات خود استفاده کنید.

 

17- سایت  PicJumbo

 

سایت picjumbo

 

معرفی 24 سایت برای دانلود عکس‌ رایگان

سایت PicJumbo مجموعه ای از عکس های رایگان را برای کاربری های متفاوت بدون نیاز به ثبت نام ارائه میکند. شما همچنین میتوانید از عکس های رایگان جدید این سایت با عضویت در خبرنامه آن بهره مند شوید.

 

18- سایت  Crello

 

سایت crello

 

این سایت همانند Canva ابزاری برای ویرایش فایل های گرافیکی میباشد که توسط سایت Depositphotos برای کاربران ارائه شده است.

 

19- سایت  Depositphotos

 

سایت depositphotos

 

سایت Depositphotos عکس های با کیفیت رایگان را با فرمت های وکتور و پیکسلی برای دانلود ارائه میکند که به صورت هفتگی بروز رسانی میشود.

 

20- سایت  iStock

 

سایت istock

 

سایت iStock مجموعه ای از عکس های استاک رایگان را به صورت هفتگی منتشر میکند که شما پس از عضویت در این سایت به آنها دسترسی خواهید داشت.

 

21- سایت  New Old Stock

 

سایت newoldstock

 

سایت New Old Stock مجموعه ای از عکس های قدیمی از آرشیو عمومی برای دانلود به صورت رایگان میباشد.

 

22- سایت  Superfamous

 

سایت superfamous

 

سایت Superfamous مجموعه کاری طراح هلندی با نام Folkert Gorter را میزبانی میکند که استفاده از آنها تحت لیسانس Creative Commons Attribution 3.0 مانعی ندارد. این به این معنا است که شما میتوانید از این عکس ها برای کارهای تجاری و غیر تجاری خود با ذکر منبع استفاده کنید.

 

23- Google Advanced Image Search

 

google advanced image search

 

Google Advanced Image Search یک روش برای پیدا کردن عکس های رایگان توسط ابزارهای اختصاصی گوگل میباشد.

 

24- پست های  Facebook ، Instagram و Twitter

شما میتوانید از پست های این سایت ها برای بلاگ خود به صورت embed شده استفاده نمایید.

 

 

منبع: وب سایت بافر

 

0
دیدگاه‌های نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *