ساخت لوگو با موبایل

ساخت لوگو با موبایل

 

ساخت لوگو با موبایل

 

لوگو چیست و چرا به آن احتیاج دارید؟

طراحی یک لوگو خوب یکی از مهترین کارهایی است که هر شخص و کسب و کار می بایست به آن بپردازد. لوگو نمایی از یک کسب و کار و یا یک شرکت است که وظیفه انتقال احساسات و اطلاعات را بر عهده دارد. یک لوگو خوب احساسات را بروز میدهد و ارزش های شما را با مخاطب به اشتراک میگذارد. همچنین یک لوگو ویژگی ها و نقاط قدرت شرکت شما را به صورت جذاب در مقابل مخاطب قرار میدهد. یک کسب و کار از لوگو میتواند به شکل های مختلفی همچون تبلیغ محصولات، ساخت و تثبیت برند و یا جذب مشتری های جدید استفاده نماید.

 

اپلیکیشن ساخت لوگو با موبایل چیست؟

یک اپلیکیشن ساخت لوگو با موبایل به شما امکان طراحی یک لوگو را به صورت مستقیم بروی گوشی موبایل و یا تبلت میدهد. این اپلیکیشن ها همانند نسخه موجود بروی وب عمل میکنند، با این تفاوت که بروی سیستم دسکتاپ کار نمیکنند و در عوض بروی گوشی موبایل قابل استفاده می باشند.

 

نقاط مثبت استفاده یک اپلیکیشن ساخت لوگو با موبایل چه می باشد؟

1 – سرعت بالا.

2- رایگان و یا هزینه خرید آن ها بسیار پایین می باشد.

3- شما نیاز به دانش طراحی و یا پیدا کردن یک طراح گرافیک ماهر نخواهید داشت.

 

بهترین اپلیکیشن های ساخت لوگو با موبایل

 

اپلیکیشن لوگو میکر شاپ (Logo Maker Shop)

 

اپلیکیشن لوگو میکر شاپ (Logo Maker Shop)

 

نحوه استفاده

اگرچه شما میتوانید لوگو خود را از صفر طراحی کنید، استفاده از قالب های آماده این اپلیکیشن ساخت لوگو با موبایل کار شما را بسیار آسان تر خواهد کرد. وقتی که قالب مورد نظر خود را انتخاب کردید، شما میتوانید متن موجود را با استفاده از 200 فونت موجود در اپلیکیشن شخصی سازی کنید و یا نمادها و پس زمینه های دیگری را انتخاب کنید تا قالب را به شکل مورد نظر خود شخصی سازی کنید.

 

لوگو کریتور  (Logo Creator)

 

لوگو کریتور  (Logo Creator)

 

نحوه استفاده

ابتدا یک لوگو سیاه و سفید را از میان گزینه های موجود انتخاب کنید. سپس آیکون، متن و رنگ مورد نظر خود را در محیط کانوا ویرایش نمایید. شما همچنین میتوانید از استیکر های موجود در اپلیکیشن که در طرح های متفاوتی چون آیکون، نمادهای تزئینی و روبان ارائه شده اند استفاده کنید.

 

واتر کالر لوگو میکر (Watercolor Logo Maker)

 

واتر کالر لوگو میکر (Watercolor Logo Maker)

 

نحوه استفاده

ابتدا یک استایل آبرنگ را که مناسب لوگو شما میباشد را انتخاب کنید، سپس شما وارد محیط ویرایش اپلیکیشن میشوید و در آنجا میتوانید رنگ ها، متن و دیگر قابلیت هایی که قابل شخصی سازی می باشند را ویرایش کنید.

 

لوگو اسکوپیک استدیو  (Logo Scopic Studio)

 

لوگو اسکوپیک استدیو  (Logo Scopic Studio)

 

نحوه استفاده

ابتدا آیکون مورد نظر خود را برای لوگو از میان دسته بندی های ارائه شده انتخاب کنید. همچنین میتوانید گزینه های مورد نظر خود را به منو علاقه مندی ها برای استفاده در آینده اضافه کنید. بعد از انتخاب آیکون، شما میتوانید اسم شرکت خود را اضافه کرده و فونت مورد نظر را انتخاب کنید. علاوه بر این اپلیکیشن به شما امکان تغییر رنگ پس زمینه و آیکون را نیز می دهد. در نهایت، لوگو ساخته شده را میتوانید به ایمیل خود ارسال کنید.

 

لوگو میکر+ لوگو کریتور   (Logo Maker + Logo Creator)

 

لوگو میکر+ لوگو کریتور   (Logo Maker + Logo Creator)

 

نحوه استفاده

از میان دسته بنده ها و قالب های ارائه شده که شامل نمادها، قاب ها، آثار هنری، ماسک، نشانه ها و … میشود گزینه مورد نظر خود را انتخاب کنید. سپس، رنگ پس زمینه و استایل فونت و … را از طریق ویرایش گر شخصی سازی کنید.

 

آیا اپلیکیشن های ساخت لوگو با موبایل کاربردی هستند؟

یک اپلیکیشن ساخت لوگو با موبایل یک منبع مناسب برای کارآفرینان به ویژه افرادی که به تازگی کسب و کاری را راه انداخته اند می باشد. اگر شما به دنبال ساخت یک لوگو فوری برای یک رخداد خاص هستید این اپلیکیشن ها قطعا به کمک شما خواهند آمد. علی الخصوص زمانی که شما یک کسب و کار مشتری محور را اداره میکنید و برند شما نوپا می باشد این اپلیکیشن های ساخت لوگو با موبایل گزینه های مناسبی را برای ساخت لوگو به شما ارائه خواهند کرد.

 

منبع: وب سایت 99 دیزاینز

0
دیدگاه‌های نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *