فایل لایه باز موکاپ برای پیش نمایش بهتر فایل های شما

 

فایل لایه باز موکاپ

در این بخش شما با تعریف فایلهای موکاپ و انواع آن آشنا خواهید شد، فایل موکاپ قالب‌های گرافیکی آماده‌ای هستند که در موضوعات مختلف (اغلب با فرمت psd) می‌توان در امور طراحی به بهترین شکل ممکن از آن‌ها استفاده کرد.

 

انواع موکاپ های آماده فتوشاپ

 

فایل موکاپ لایه باز لوگو

یکی از بهترین استفاده موکاپ ها در نمایش لوگو می باشد که در طرح های مختلفی مانند موکاپ فلزی ، موکاپ آتشین و… موجود است. همچنین شما میتوانید با استفاده از این موکاپ های لوگو یک تصویر پروفایل شیک و جذاب را برای پروفایل خود طراحی نمایید.

 

فایل موکاپ لایه باز کارت ویزیت

شما میتوانید برای نمایش کارت ویزیت های خود بصورت حرفه ای از موکاپ های مختلف استفاده نمایید. و یا  به مشتری نشان دهید. در این صورت امکان رضایت مشتری بسیار بالا میرود در نتیجه کمک بسیار زیادی به کسب‌وکار شما خواهد شد.

 

فایل موکاپ لایه باز ست اداری

شما می توانید موکاپ ست اداری را برای نمایش ست اداری طراحی شده به مشتری ارائه دهید. اگر نیاز به تغییرات داشت به راحتی تغییرات آن را اعمال کنید.

 

فایل موکاپ لایه باز تابلو

شما می توانید موکاپ تابلو را قبل از چاپ به مشتری نشان دهید و بعد از تایید مشتری آن را چاپ کنید. این موکاپ در قالب یک فایل psd در فایل محصول قرار گرفته است که با اجرای آن در محیط فتوشاپ خیلی ساده و راحت قادر به استفاده و یا سفارشی‌سازی قالب خواهید بود.

 

فایل موکاپ لایه باز کتاب

از موکاپ کتاب برای نمایش صفحه طراحی شده کتاب استفاده می شود. این موکاپ در قالب یک فایل psd در فایل محصول قرار گرفته است که با اجرای آن در محیط فتوشاپ خیلی ساده و راحت قادر به استفاده و یا سفارشی‌سازی قالب خواهید بود.

 

فایل موکاپ لایه باز موبایل

مجموعه ای زیبا از فایل لایه باز موکاپ موبایل که شما می توانید در طراحی های خود استفاده کنید. این موکاپ در قالب یک فایل psd در فایل محصول قرار گرفته است که با اجرای آن در محیط فتوشاپ خیلی ساده و راحت قادر به استفاده و یا سفارشی‌سازی قالب خواهید بود.

 

فایل موکاپ لایه باز پوستر

این فایل ها شامل موکاپ پوستر و قاب عکس  به صورت لایه باز و آماده است که توسط آن می‌توانید پیش‌نمایش‌هایی زیبا از طرح و تصاویر بر روی قاب عکس داخل هال و دکوراسیون داخلی ایجاد کنید. این موکاپ در قالب یک فایل psd در فایل محصول قرار گرفته است که با اجرای آن در محیط فتوشاپ خیلی ساده و راحت قادر به استفاده و یا سفارشی‌سازی قالب خواهید بود.

 

دانلود موکاپ لایه باز رایگان ماگ

این فایل ها شامل فایل لایه باز موکاپ ماگ به صورت لایه باز و آماده است که توسط آن می‌توانید پیش‌نمایش‌هایی زیبا از طرح و تصاویر بر روی ماگ ایجاد کنید. این موکاپ در قالب یک فایل psd در فایل محصول قرار گرفته است که با اجرای آن در محیط فتوشاپ خیلی ساده و راحت قادر به استفاده و یا سفارشی‌سازی قالب خواهید بود.

 

دانلود موکاپ لایه باز رایگان بیلبورد

این فایل ها شامل فایل لایه باز بیلبورد به صورت لایه باز و آماده است که توسط آن می‌توانید پیش‌نمایش‌هایی زیبا قبل از چاپ ایجاد کنید. این موکاپ در قالب یک فایل psd در فایل محصول قرار گرفته است که با اجرای آن در محیط فتوشاپ خیلی ساده و راحت قادر به استفاده و یا سفارشی‌سازی قالب خواهید بود.

 

موکاپ چیست؟

فایل موکاپ Mockup فایل های آماده ای هستند که برای پیش نمایش فایل های گرافیکی و طراحی شده مورد استفاده قرار میگیرند. این فایل ها برای گذاشتن تصویر دلخواه یا لوگو روی اشیا طراحی شدن و معمولا به صورت فایل فتوشاپ (PSD) هستند. موکاپ ها برای نمایش پروژه های متنوع و مختلفی میتوانند مورد استفاده قرار بگیرند  که استفاده از آن ها باعث افزایش زیبایی پروژه طراحی شده توسط شما می شود. شما میتوانید بعد از استفاده از موکاپ های آماده پیشنمایش پروژه های انجام شده خود را در سایت یا اینستاگرام خود قرار دهید

 

نحوه استفاده از موکاپ

برای استفاده از موکاپ، از قسمت لایه ها(layers) فایل اسمارت آبجکت (لایه ای که در آن آیکون کوچک در  گوشه سمت راست و پایین عکس تصویر وجود دارد) را انتخاب کنید، روی آن دو بار کلیک می کنیم تا پنجره جدید باز شود در پنجره جدید فایل های اضافه رو حذف کنید  و لوگو یا عکس مورد نظر خود را در این قسمت قرار دهید، بعد از اتمام کار کلید های Ctrl + S را برای ذخیره نگه دارید.

کاربرد موکاپ

موکاپ ها را می‌توان در هر زمینه‌ای استفاده کرد یکی از ویژگی‌هایی که موکاپ را بسیار محبوب و پرکاربرد ساخته است این است که میتوان در هر زمینه‌ای از آن استفاده کرد. با استفاده از موکاپ طراح می‌تواند تمام جزئیات طرح مانند رنگ, سایز, جنس و دیگر جزئیات را نمایش دهد و بنابراین مشتری می‌تواند به خوبی آن را درک کند و تصمیم بگیرد.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

تقویم رومیزی – تقویم رومیزی سال – تقویم سال – موکاپ تقویم- طرح تقویم – تقویم لایه باز -تقویم-طرح تقویم لایه باز-وکتور لباس فروشی-وکتور گالری لباس-موکاپ T-shirt- موکاپ تیشرت-وکتور لباس مردانه-موکاپ تی شرت-T-SHIRT MOCKUP-تلفن هوشمند-موبایل-اسمارت فون-گوشی هوشمند-موکاپ موبایل-پس زمینه-موکاپ تکسچر-بیلبورد خالی-موکاپ بنر-موکاپ بیلبورد-موکاپ دیواری-موکاپ 3D-لوگو موکاپ-موکاپ سه بعدی-دانلود سربرگ لایه باز-طرح سربرگ-طرح psd-سربرگ-ست اوراق اداری-طرح سربرگ لایه باز-سربرگ وکیل دادگستری-طرح لایه باز-سربرگ تجاری-موکاپ سربرگ-طرح لایه باز سربرگ-سربرگ لایه باز-طرح های PSD-طرح سربرگ اداری-اوراق اداری-ست اداری-سربرگ موسسه حقوقی-سربرگ اداری-طرح های لایه باز-دانلود سربرگ-سربرگ وکلات-سربرگ آماده-سربرگ PSD-دانلود ست اداری-طرح های psd

 

0
دیدگاه‌های نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *