کاربرد اپلیکیشن کانوا برای ساخت پست و استوری اینستاگرام

معرفی اپلیکیشن کانوا (Canva)

 

معرفی اپلیکیشن کانوا برای تولید محتوا

آیا میدانستید از اپلیکیشن کانوا میتوان برای تولید محتوا استفاده کرد؟ در سال های گذشته استفاده از شبکه های اجتماعی بسیار ساده بوده است. یک عکس خوب و با کیفیت میتوانست یک پست یا استوری  جذاب در شبکه های اجتماعی باشد.

 

اما اخیرا شاهد پیشرفت های چشمگیری در زمینه ی طراحی و گرافیک هستیم این تغییرات بر شبکه های اجتماعی  نیز بی تاثیر نبوده.

 

تا به امروز نرم افزار های طراحی زیادی در بازار مورد استفاده ی کاربران و طراحان قرار گرفته است و canva یکی از اپلیکیشن های محبوب در زمینه طراحی و گرافیک است.

 

این نرم افزار امکاناتی از قبیل ویرایش ؛ ساخت استوری اینستاگرام؛ ساخت ویدئو؛ ویرایش ویدئو؛ ساخت لوگو؛ طراحی پوستر؛ساحت کتاب ؛طراحی کارت ویزیت و… را در اختیار کاربران قرار میدهد.

 

اپلیکیشن کانوا برای کسانی که تولید محتوا را دوست دارند

اپیکیشن کانوا طراحی و ویرایش عکس و ویدئو را به طور خارق العاده ای ساده و جذاب کرده.

با استفاده از این اپلیکیشن میتوانید با عکس ها و ویدئو های خود لوگو و پوستر های جذاب طراحی کنید.

به طور کلی  نرم افزار canva یک نرم افزار عالی برای کسانی است که طراحی را دوست دارند اما طراح نیستند.

 

محیط نرم افزاری Canva

 

تفاوت اکانت رایگان و نسخه ی پرمیوم canva

کسانی که از اپلیکیشن canva  به صورت رایگان استفاده میکنند به طور کامل به قالب های این برنامه دسترسی ندارند و هیچ تصویری در اختیارشان قرار نمیگیرد. تنها میتوانند ار تصاویر مربوط به خودشان استفاده کنند.

کسانی که اکانت پرمیوم را خریداری کنند میتوانند یک تیم ۳۰ نفره تشکیل دهند و اپلیکیشن canva ؛ ۳۰۰۰۰ تصویر متحرک؛ فایل صوتی و تصویری در اختیار کاربر قرار میدهد.

 

قسمت آموزش canva

 

نحوه خرید اکانت canva pro

برای استفاده از تمامی امکانات برنامه نیاز به خرید اشتراک خواهید داشت. برای این کار به کردیت کارت یا حساب بین المللی نیاز خواهید داشت؛ که قطعا برای همه ممکن نیست. سایت هایی هستند که این امکان رو فراهم میکنند و شما میتونید به راحتی از طریق این سایت ها اشتراک بگیرید.

برای خرید اکانت پرمیوم canva روی این لینک کلیک کنید

دانلود نرم افزار canva

برای دانلود این برنامه میتوانید به سایت مایکت ؛کافه بازار و گوگل پلی و سایت های دیگر مراجعه کنید. برای سیستم عامل ios از طریق اپ استور و یا سایت canva اقدام کنید.

آموزش برنامه canva

در دنیای امروز داشتن کمی دانش طراحی و گرافیک ضروری و لازمه ی هر کاری است. برای آموزش استفاده از اپلیکیشن کانوا روی این لینک کلیک کنید.

0
دیدگاه‌های نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *