سیر تکامل نرم افزار فتوشاپ در 30 سال گذشته

سیر تکامل نرم افزار فتوشاپ در 30 سال گذشته

 

سیر تکامل نرم افزار فتوشاپ: زمانی که به ویرایش عکس فکر میکنید چه نرم افزاری به ذهن شما خطور میکند؟ بله، فتوشاپ. نرم افزار فتوشاپ یکی از قدیمی ترین و قابل اتکا ترین نرم افزارهای ویرایش عکس در جهان میباشد. این نرم افزار در سال 1988 توسط دو برادر با نام های Thomas Knoll و John Knoll توسعه و در سال 1990 توسط کمپانی ادوبی (Adobe) خریداری شد. نرم افزار فتوشاپ از آن زمان صنعت ویرایش عکس را متحول ساخته است و به یکی از محبوب ترین نرم افزار ها در جهان تبدیل شده است و بیش از 30 سال از قدمت این نرم افزار میگذرد. در اینفوگرافی زیر به تحول این نرم افزار طی 30 سال گذشته خواهیم پرداخت.

 

 

 

اینفوگرافی در مورد سیر تکامل نرم افزار فتوشاپ

 

فتوشاپ چیست؟

فتوشاپ شناخته ترین نرم افزار ویرایش عکس در صنعت طراحی است که توسط کمپانی Adobe تولید شده است. این نرم افزار به شما این امکان رو میدهد تا فایل های گرافیکی را به راحتی ویرایش کنید. به دلیل سیستم لایه بندی در فتوشاپ دست کاربر برای ویرایش و طراحی تصاویر بسیار باز گذاشته شده است.

در حال حاضر فتوشاپ، به عنوان بخشی از پکیج Adobe Creative Cloud (یک پکیج نرم افزاری برای طراحی گرافیک) توسط Adobe تولید و ارائه شده است.

(ما قبلا به صورت جداگانه به صورت مفصل به نرم افزار فتوشاپ و قابلیت های آن پرداخته ایم. پیشنهاد میکنیم که حتما این مقاله را مطالعه کنید.)

 

 

 

 

 

 

 

0
دیدگاه‌های نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *