معرفی سایت فری پیک

معرفی سایت فریپیک

 

معرفی سایت فری پیک (Freepik)

 

اگر شما طراح گرافیک و یا یک کاربر معمولی هستید که برای کارهای خود به یک منبع برای دانلود فایل های تصویری نیاز دارید بدون شک از سایت فری پیک لذت خواهید برد. این سایت به دلیل محتوای با کیفیت در میان کاربران بسیار محبوب میباشد. فری پیک یکی از بهترین گزینه ها برای جستجو و دانلود عکس و فایل های گرافیکی میباشد. فری پیک در زمانی بسیار کوتاه به یکی از بهترین سایت های دانلود عکس تبدیل شد است.

 

آیا میدانستید که شما میتوانید بدون نیاز به کارت اعتباری و نگرانی از تحریم ها تنها با چند کلیک تصاویر و فایل های گرافیکی سایت فری پیک را مستقیما از RGB360 دانلود کنید؟ برای اطلاعات بیشتر روی این لینک کلیک کنید.

 

غالبا زمانی که به دنبال یک فایل تصویری خاص هستید سایت ها و موتورهای جستجو مختلف را امتحان میکنید تا فایل مورد نظر خود را پیدا کنید. فریپیک تمامی این فرآیند را برای شما به صورت مرتب و دسته بندی شده انجام میدهد. کافی است که به صفحه اصلی این سایت مراجعه کنید و بعد از جستجو نتایج یافت شده را بر اساس کاتالوگ و کیفبت تصویر تنظیم کنید. در این مقاله نگاهی مختصر به تاریخچه فریپیک، فرآیند کاری آن و نحوه استفاده از طرح های گرافیکی این سایت خواهیم داشت.

 

فریپ یک (Freepik) چیست؟

معرفی سایت فری پیک:

فری پیک یک موتور جستجوی بسیار قدرتمند در زمینه دانلود عکس و فایل های گرافیکی برای طراحان گرافیک است که به شما امکان جستجو در میان میلیون ها عکس، فایل وکتور و فتوشاپ را میدهد. برای پیدا کردن طرح مورد نظر کافیست تا از قسمت دسته بندی ها گزینه مورد نظر خود را انتخاب کنید. برای مثال: طبیعت، انیمیشن، طراحی، لوگو، مردم و الی آخر.

 

بنیانگذاران سایت فریپیک

 

شروع فعالیت سایت فری پیک

ایده راه اندازی این سایت در سال 2010 و در کشور اسپانیا، ایالت مالاگا شکل گرفت. شروع کار سایت در سال 2011 با تنها 3 بنیانگذار آن رقم خورد. در حال حاضر در کمپانی فری پیک بیش از 70 کارمند مشغول به کار می باشند. تمام این پیشرفت ها تنها با ایده راه اندازی یک سایت با منابع گرافیگی رایگان برای طراحان گرافیک، موسسات تبلیغاتی، کارگردان های هنری و برنامه نویسان صورت گرفت.

 

معرفی سایت فری پیک

این کمپانی با هدف میزبانی فایل های گرافیکی تولید شده توسط کاربران به محلی برای تولید و پخش محتوای گرافیکی به صورت تخصصی برای طراحان تبدیل شده است. در حال حاضر بیش از 1 میلیارد و 300 میلیون دانلود از سایت فری پیک ثبت شده است و در سال 2016 درآمد این سایت 7 میلیون یورو اعلام شد. بر اساس مقاله که توسط سایت Financial Times به انتشار رسیده است، فری پیک رتبه 23 را از نظر سرعت رشد در میان هزاران شرکت در اروپا برای خود ثبت کرده است.

 

موتور جستجو تصویر فری پیک 2 ابزار اصلی بسیار کاربردی دارد:

Flaticon: بزرگترین منبع دانلود آیکون های لایه باز رایگان.

Slidesgo: منبع بسیار خوبی از قالب های بسیار جذاب برای کنفرانس قابل استفاده در Google Slides و PowerPoint که کاملا قابل شخصی سازی می باشند.

 

آموزش استفاده از فری پیک:

بعد از مراجعه به صفحه اصلی سایت، عبارت کلیدی مورد نظر خود را در کادر جستجو وارد میکنیم. پس از فشردن کلید جستجو، نتایج را بر اساس محبوبیت و تاریخ انتشار مشاهده خواهید کرد.  برای انتخاب یک عکس کافی است که بروی آن کلیک کنید. در صفحه جدید، گزینه دانلود به نمایش داده میشود. پس از دانلود یک فایل با فرمت RAR در اختیار خواهید داشت. کافی است تا فایل دانلود شده را از حالت فشرده خارج و از آن استفاده کنید.

 

این نکته را مد نظر داشته باشید که با استفاده محصولات رایگان این سایت شما قوانین فریپیک را در مورد استفاده تجاری از تصاویر آن قبول کرده اید. زمان استفاده از فایل های رایگان سایت شما باید نام شخصی که فایل را طراحی کرده است را ذکر کنید.

 

 

 

 

0
دیدگاه‌های نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *